Post disponibil: Administrative Assistant

Locatii: Bucuresti/IlfovCluj-Napoca

Candidatul ideal:

  • Studii medii/superioare
  • Experienta de minim 1 an pe un post administrativ / secretariat
  • Permis auto Cat.B
  • Limba engleza nivel mediu
  • Experienta in contabilitate primara si gestionarea unei baze de date reprezinta un avantaj
  • Abilitati utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook)
  • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si lucru in echipa
  • Atentie la detalii, la cifre, eficienta in indeplinirea sarcinilor
  • Amabilitate, seriozitate, profesionalism

Descrierea job-ului :

  • desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, aprovizionarea firmei cu produse necesare de birotica, papetarie, curatenie si protocol, indosariere si arhivare documente, redactare si completare documente interne, etc)
  • asigura gestionarea stocurilor si intocmeste situatii necesare conducerii firmei pentru diverse analize
  • participa activ in analiza diferitelor situatii (monitorizarea, interpretarea datelor, etc)
  • intocmeste documentatia de contabilitate (delegatii, deconturi, dispozitii de plata, etc)
  • asigura actualizarea bazei de date in program
  • participarea la administrarea dotarilor si bunurilor din firma
  • alte atributii mentionate in fisa postului